Přehled povinně zveřejňovaných informací dle zákona č. 106/1999 Sb. a Standardu ISVS pro zveřejňování vybraných informací o veřejné správě, dále dle vyhlášky 442/2006 Sb., kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup.
1. Úplný název
2. Důvod a způsob založení povinného subjektu
Zřizovatel školy: Statutární město Brno, Městská část Brno – střed, se sídlem v Brně, Dominikánská č. 2, 601 69 Brno
Zřizovací listina: Zřizovací listina vydaná Statutárním městem Brnem – Městskou částí Brno-střed, kterou se dnem 1.7.1993 zřizuje Základní škola Brno, Antonínská 3, příspěvková organizace
3. Organizační struktura
- Statutární orgán – ředitel školy
- Zástupce statutárního orgánu – zástupkyně ředitelky školy
- Vedoucí vychovatelka
- 2x Výchovné poradkyně
- Speciální pedagožka
- Pedagogičtí pracovníci
- Ekonomka
- Hospodářka
- Provozní pracovníci
4. Kontaktní údaje povinného subjektu
4.1 Kontaktní poštovní adresa:
Základní škola a mateřská škola Brno, Antonínská 3, příspěvková organizace
Antonínská 550/3, Veveří, 602 00 Brno
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
Základní škola a mateřská škola Brno, Antonínská 3, příspěvková organizace
Antonínská 550/3, Veveří, 602 00 Brno
4.3 Úřední hodiny:
ÚT, ST, ČT 7:30 – 15:00 hod.
4.4 Telefonní čísla:
tel. +420 530 508 970 – kancelář školy
tel. +420 530 508 950, 778 158 262 – ředitel školy
tel. +420 530 508 960 – zástupce ředitele školy
4.5 Fax: –
4.6 Adresa Internetové stránky:
https://www.zsantoninska.cz
4.7 Adresa e-podatelny:
zsantoninska@zsantoninska.cz
podatelna@zsantoninska.cz
4.8 další elektronické adresy:
Datová schránka: tjrmj28
5. Bankovní spojení
6. Identifikační číslo organizace (IČO)
7. Daňové identifikační číslo (DIČ)
8. Dokumenty školy
9. Žádosti o informace – místo a způsob, jak získat příslušné informace
10. Příjem žádostí a dalších podání – kde lze podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí
11. Opravné prostředky – místo, lhůta a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutí, a to včetně výslovného uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na žadatele, jakož i popis postupů a pravidel, která je třeba dodržovat při těchto činnostech
Odvolání se podává k nadřízenému orgánu prostřednictvím povinného subjektu. Opravné prostředky lze podat na stejných adresách jako žádosti o informace – viz výše.
Odvolání lze podat pouze písemnou formou. Odvolání musí obsahovat jméno a příjmení žadatele, adresu nebo název a sídlo fyzické či právnické osoby (bylo-li o informaci žádáno jejím jménem), v čem je spatřeno porušení zákona, čeho se žadatel domáhá a podpis žadatele. Pokud všechny tyto údaje odvolání neobsahuje nebo není podáno písemně, škola odvolání odloží.
12. Seznam používaných formulářů
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
14. Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž MŠMT zejména jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k MŠMT, a to včetně informace, kde a kdy jsou tyto předpisy poskytnuty k nahlédnutí.
15. Úhrada za poskytování informací
Poskytování informací dle zákona 106/1999 Sb. a vyhledávání s tím spojené je zdarma.
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Úhrada za odeslání informací na adresu uvedenou žadatelem:
Výše úhrady se řídí platným sazebníkem České pošty. Náklady na balné jsou stanoveny ve výši 15,- Kč.
Úhrada za pořízení kopií:
za pořízení jedné strany černobílé kopie A4 – 1,- Kč
za pořízení oboustranné černobílé kopie A4 – 2,- Kč
za pořízení jednostranné barevné kopie A4 – 3,- Kč
za pořízení oboustranné barevné kopie A4 – 6,- Kč
Úhrada za mimořádně rozsáhlé vyhledávání:
Pokud je poskytnutí informace spojeno s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informace, činí náklady za každou celou hodinu a každou další započatou hodinu mimořádného vyhledávání 200,- Kč.
Celková výše úhrady za poskytnutí informací je dána součtem všech jednotlivých nákladů. Poskytnutí informace je podmíněno zaplacením požadované částky v hotovosti na pokladně školy.
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Nebylo vydáno.
15.3 Úhrada za stejnopis vysvědčení
Za stejnopis vysvědčení stanovujeme poplatek ve výši Kč 100,–, v případě zaslání poštou 170,- Kč. Termín pro vyřízení žádosti je obvykle 5 dnů. Způsob úhrady poplatku: hotově do pokladny školy nebo na účet školy 4851271122/5500.
16. Licenční smlouvy
17. Výroční zpráva o činnosti školy podle § 10 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon
Další povinně zveřejňované informace:
Poskytnuté informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 – (zatím nebyly přijaty žádné žádosti o poskytnutí informací a nebyly tudíž poskytnuty žádné odpovědi na žádosti)
Informace o zpracovaných údajích dle zákona 110/2019 Sb. zákon o zpracování osobních údajů.
Prohlášení o přístupnosti.